Post by fensietrelelen on Feb 7, 2022 19:45:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgenerator guld ▞▞▞
▞▞▞ Piano Fire: Edm Music \u0026 Piano 2022 version ▞▞▞
Piano Kids - Music & Songs av Orange Studios Games - AppAgg
Jag förväntade mig att den skulle ha låtar och inte piano jag älskade piano 3
Mycket trevligt och coolt spel, stäng bara av ditt wi-fi och musiken är fantastisk och spelet är väldigt additivt
Detta är det första spelet jag kommer att betygsätta ända sedan jag har laddat ner spel. Min kärlek till just det här spelet gjorde att jag gjorde klart allt på bara 45 timmar med 3 fulla stjärnor ⭐⭐⭐. Jag älskar verkligen det här spelet och beröm till utvecklaren och innehållsskaparen av spelet.
Piano reduction on sale NMS 321. - Orch: Tobias Wilhelmi (1932) str. Preludio e allegro (1949) NMS. Stage Music No.
Det här spelet är det bästa men kan du göra låtarna längre
Jag älskar det här spelet Jag älskar det tack för att du gjorde det här spelet
Jag gillar den här appen för när du rör en ton så hade du en ton mindre, not och det är riktigt roligt men det säger inga, ord även om det är riktigt roligt och, du kan faktiskt sjunga låten, walle pianot sjunger låten men överlag älskar jag den här appen men jag gav den en fyrstjärnig.
Granska spelet. Den stannar av sig själv i samma ögonblick som du trycker på en viss bricka.
Det är så avkopplande
Vad fan hände med de ANDRA låtarna? 😡😡😡😡😡 Upphovsrätt?
Superspel. Ge fem stjärnor eftersom alla låtar är för bra och det är det bästa spelet jag någonsin spelat och den här appen är bra för att lära mig piano och den är också bra för att redigera ringsignaler och det är också ett svansbaserat spel. Det är ett fantastiskt spel.
Jag gillar spelet men när jag klickar på en anteckning fungerar det inte och jag skulle rekommendera det här spelet till rasare
Mycket bra spel 📸📸
Gillar spelet och jag förstår att det är gratis men det är väldigt många tillägg för mig. Det är irriterande när du får ett tillägg före och efter en låt och sedan en till innan du börjar en ny låt. Lägg till lägg till!!!
Det är 2 låtar som jag inte har spelat det här spelet på länge men jag blev arg när jag såg att jag inte kan längre!
Älskar det här spelet. Du kommer inte ångra det.
Älskar det. Spelet är bäst. Önskar att det aldrig försvinner 😂😂😁😁😍😍😍
Till låten har Julian Gillstrom spelat in en minst lika vacker musikvideo som färgats grå av det svenska vemodet i naturen där Winona framför
Jag hatar det.
𝚃𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚝 𝚌𝚊𝚗 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚊𝚍𝚜 𝚜𝚘 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚍𝚒𝚜𝚊𝚙𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐😅😅 𝚒𝚝 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚊𝚍𝚜 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚊𝚍𝚜 𝚊𝚍𝚜 ... 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚊𝚍𝚜 ... 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚘𝚏 𝚊𝚍𝚜 ...
Hop Tiles Dance
Mycket bra spel jag gillade det här spelet
Piano Fire: Edm Music & Piano Musik ylk
Jag har inte ens spelat spelet men jag är exalterad över det. Anledningen till att jag säger detta är för att jag spelade magisk bricka 3 och det är bra, jag tänkte för mig själv hur skulle ett annat tidigare gjort magisk brickspel vara? Plus att jag har hört allt om det så på företagets försvar är det ett bra spel LADDA NER DET
FPS Offline Encounter Shooting Petualangan iwzf
Piano Fire: EDM-музыка Пианино Музыка hyfu
Den har ingen riktig musik och plattorna är snabba, den har inga nightcore-låtar varför om du kan lägga till dessa nightcore-låtar så ger jag dig gärna 5 stjärnor det här är låtarna jag vill att du lägger till Rockefeller street nightcore, shatter me nightcore och det här är kärlek, inga vänner andra låtar jag vill också att du lägger till är dockskåp, jag behöver din kärlek, kurragömma, inlåst, bilionera, spöke. Snälla snälla snälla snälla lägg till dessa låtar snälla så ger jag dig 5 stjärnor eller mindre, inga 5 stjärnor.
Spelet är riktigt bra, det är bara det att om det var ett 2021-spel skulle det ha fina låtar
Det är okej men det släpar alltid efter även på lätta låtar som jag brukade få 3 stjärnor om detta händer, spela inte det:-)
Bra musik älskar det
Alldeles för många annonser för bokstavligen varje bit emellan låtarna, själva spelet är fantastiskt, men annonserna distraherar dig bara.
Det kan bli bättre
Jag ❤ det här spelet har mycket sång och på den nya uppdateringen har dess iven fler låtar jag gillar (kistdansen full version) bäst
Jag tror bara inte att jag älskar unity song of fat rat du borde kolla enhetslåten den fungerar inte som den ska du borde fixa den 😒 vad va! Jag kan bara säga värsta pianoplattor någonsin jag trodde att det skulle vara en bra app. Det är bra, men när jag säger Unity-låt blir jag bara glad och jag sa att jag älskar den här appen men när jag precis spelade Unity fungerade den inte, bara fixa det btw, jag har precis tagit bort den här appen om du inte tror mig så gå och kolla enhetslåten
När jag klickar på något säger jag att jag inte gjorde det och säger att jag missade☹
Classic album collection CD 3, At the opera house ... Omslagsbild: 100 lätta barnvisor - piano/keyboard av ... Omslagsbild: Girl on fire av
Spelet är bra men annonserna är mitt problem så att annonserna blir låga
Tyvärr, men annonser visas alltid i varje spel. Spela hellre osu 😅
Piano Fire: Edm Music & Piano Музика kmw
Annonserna är det enda problemet här håller ni inte med om? ja du gör jag vet att du håller med..... kanske vet vad du tänker
Det är en bra app, men kanske lite fler låtar, några mer uppdaterade. Jag vet att det här är tänkt att vara ett PIANO-spel, men på de andra apparna relaterade till detta hade de sånglåtar. Kanske lägga till några av dem. Men förutom det är det ett fantastiskt spel.
Till många annonser
Har annonser som är skärmdumpar som ser ut som en ny omgång brickor för att försöka lura dig att klicka på annonsen. Annat än att annonserna är också alldeles för i ditt ansikte efter varje runda. Det tog mig ett par minuter att ta reda på hur jag ens kommer till menyn, nästan allt du klickar på är en annons. Spelet i sig är lite roligt men jag fick bara 3 spelningar innan jag var tvungen att avinstallera på grund av irritationen av annonserna.
Piano Fire: EDM-музыка Пианино Музыка hyfu
Trevligt. Grafiken är bra, men det skulle vara bättre om det fanns oändligt
Det här är ett väldigt trevligt och lugnande spel att spela det gör min dag så mycket bättre men anledningen till att jag inte gav 5 stjärnor är att spelet är för enkelt och ibland när jag skriver på brickorna fungerar de inte men totalt sett är detta ett väldigt trevligt spel låten är fantastisk och jag älskar att spela den när jag är uttråkad galen eller ledsen bra stressavlastningsspel men snälla gör bara nivåerna lite mer komplicerade tack så mycket